Organizowanie akcji serwisowych

Organizowanie akcji serwisowych

W przypadku naprawiania samochodów niekiedy możemy się spotkać z przedsięwzięciem określanym mianem akcji serwisowej. Proces taki uruchamiany jest przez producentów, w celu wyeliminowania usterek powstałych podczas produkcji danego modelu samochodu. Chodzi tutaj o naprawienie pojazdu, usunięcie usterki, która wcześniej nie została zauważona. A zatem mówimy tu o naprawieniu błędu.

 

Na czym polega akcja serwisowa

 

Akcje serwisowe ogłaszane są tylko wówczas, gdy zostanie wykryty defekt w pojeździe, który to problem wyniknął wyłącznie z winy firmy, jaka wyprodukowała pojazd. Mówiąc o takim przedsięwzięciu nie należy go mylić z naprawą auta w warsztacie samochodowym, ani też usuwaniem usterki powstałej z winy kierowcy. Wadliwe egzemplarze są wówczas sprowadzane, lub też wycofywane z taśmy produkcyjnej i wracają w pełni sprawne.

Osoba dotknięta jakąkolwiek awarią ma wówczas prawo ubiegać się o usunięcie usterki, co oczywiście odbywa się bezpłatnie. Najczęściej akcje serwisowe są przedmiotem masowej interwencji, dotyczącej konkretnego modelu pojazdu i konkretniej wady. Trudno tutaj mówić o jakichś większych usterkach, gdyż najczęściej dotyczą one mniejszych elementów. Znane są jednak przypadki kiedy to występowały problemy mające związek z poduszkami powietrznymi, a przecież dla każdego producenta priorytetem jest bezpieczeństwo klienta. Podobnie jest z wadliwymi układami hamulcowymi, czy źle zapinającymi się pasami.

 

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>