Suzuki Jimny do poprawki – akcja serwisowa

Małe Suzuki, bo tak mówi się o modelu Jimny jest przyczyną jednej z kolejnych akcji serwisowych koncernu z Japonii. Producent informuje o ewentualnej usterce, która może pojawiać się w niektórych egzemplarzach tego modelu. Jednocześnie Suzuki zapewnia, że wykryta usterka zostanie naprawiona na koszt producenta.

Czego dotyczy akcja serwisowa? Tu kończy się sielanka – użytkownicy Jimny, którzy skorzystali z akcji serwisowej mówią o błędzie konstruktora w połączeniu drążka kierowniczego i pochwy mostu napędowego. Usterka tyczy się zarówno końcówek drążka przedniego, jak i tylnego. Defekt ten jest przyczyną luzowania się śrub na drążkach, co kolejno może wywoływać nieprzyjemne drgania kierownicy podczas jazdy.

W Polsce akcją serwisową objętych zostało 406 aut Suzuki Jimny. Producent zapewnił, że wysłał listy do wszystkich kupujących, aby ci niezwłocznie stawili się w autoryzowanych serwisach dealera w celu wymiany śrub i modyfikacji połączenia drążków z mostem.

Jak donoszą użytkownicy Suzuki Jimny, akcja została przeprowadzona wzorowo. Oczywiście Suzuki wywiązało się ze swoich obietnic i nie zażądało od kierowców zapłaty za wymianę.

Add Comment


*